Haemme kulttuurituottajaa Vantaan kaupunginmuseon monikulttuuriseen projektiin

Uutinen

Etsimme innokasta projektiosaajaa monikulttuuristen kaupunkien museopalveluiden kehittämisen projektiin. Projektin aikana Vantaalla ja kumppanikaupunki Espoossa luodaan ja kokeillaan toimenpiteitä, joilla lisätään monikulttuuristen ihmisten ja ryhmien mahdollisuuksia ja kiinnostusta osallistua museotoimintaan.

Kuva: Sakari Manninen, Vantaan kaupunki

Kulttuurituottajan tehtävänä on kartoittaa jo olemassa olevia monikulttuurisia toimijoita, verkostoja ja toimintatapoja sekä kokeilla ja luoda museotoimintaan soveltuva malli yhdessä Vantaan ja Espoon kaupunginmuseoiden henkilökunnan kanssa. Lisäksi tehtävään kuuluu erilaisten tapahtumien tuottaminen, verkostojen luominen sekä projektin aikatauluttaminen ja raportointi.

Projektin tavoitteena on lisätä kaupunkilaisten osallisuutta ja toimijuutta. Samalla projekti vahvistaa museon ymmärrystä kaupungin monikulttuurisista asukkaista.

Kannustamme monenlaisista taustoista tulevia hakemaan. Rekrytoinnissa käytetään anonyymin rekrytoinnin menetelmää. Anonyymissa rekrytoinnissa työhakemuksesta on poistettu kaikki henkilöön viittaava tieto, minkä ansiosta hakija pysyy nimettömänä työhaastatteluun saakka. Hae paikkaa sähköisesti vantaarekry.fi-sivulla. Hakuaika päättyy 26.5.2023 klo 16.

Tehtävä on määräaikainen 14.8.2023–14.4.2024 (tai sopimuksen mukaan).

Avainsanat

TyöpaikatMonikulttuurisuusRekrytointi